Amsterdam

29. ledna 2017 v 1:35 | Christina |  Fotím
V listopadu jsme si mojí třídou řekli, že si uděláme výlet na 4 dny do Amsterdamu. Pro mě to znamenal první let letadlem a po dlouhé době návštěva zahraničí, nemohla jsem se dočkat. Let jsem si na poprvé užila, hlavně vzlétnutí ^_^. Přiletěli jsme v noci, nastal úkol najít cestu do hostelu. Kolemjdoucí, kterého jsme se ptali na cestu řekl ,,Cesta vede takovou uličkou, do které bych nikomu nedoporučoval chodit", koho by tohle nevyděsilo. Ale zvládli jsme to, žádné pedofily jsme nepotkali.

Kdybych shrnula náš strávený čas v Amsterdamu, řekla bych, že velice oblíbená aktivita byla nakupování ponožek s motivem trávy, pití kafe, focení každého baráku a neustálé přežíračky po večerech, protože potraviny tam mají v porovnání s českými potravinami tisíckrát kvalitnější. Ještě jsme tedy navštívili muzeum Van Gogha a Dům Anny Frankové, který nás celkem zklamal, nebylo tam skoro vůbec nic k vidění.

Amsterdam na mě zapůsobil velice pozitivně: Krásné prostředí, milí lidé, kvalitní jídlo, jedním slovem bych Amsterdam popsala jako ráj. I když na mě udělal tak skvělý dojem, strašně jsem se těšila domů, do milované Prahy (nikdy bych nečekala, že k podstatnému jménu ,,Praha" použiju přídavné jméno ,,milovaná"). Uvědomila jsem si, že i když existují opravdu nádherná místa, neexistuje místo, které by dokázalo nahradit domov.

Krásný den přeji

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eleanor Eleanor | Web | 29. ledna 2017 v 16:16 | Reagovat

Amsterdam vyzerá nádherne a tvoje fotky sú úžasné :3 Tiež by som brala takýto školský výlet, snáď sa nám niečo podobné raz podarí. A neviem čo je na kombinácii slov Praha a milovaná divné. Vieš ako ju my slováci ospevujeme? :D Pre mňa je na zozname obľúbených miest hneď za dokonalosťami ako je Florencia, Siena, Viedeň a Salzburg.

2 Al. Al. | Web | 29. ledna 2017 v 18:32 | Reagovat

Vypadá to tam božsky. Amsterdam jsem začala prožívat po shlédnutí filmu Hvězdy nám nepřály. Takové menší Benátky :) Ráda bych se tam taky někdy podívala, takový vlet ti závidím :) A palec hore za zvládnutý první let, já si to teda neužila vůbec :D :D

3 Andey Andey | Web | 29. ledna 2017 v 20:14 | Reagovat

Skvělé fotky :)
Já jsem v Amsterdamu ještě nebyla, ale stavím se tam se školou cestou do Skotska, ale bohužel autobusem. Já totiž mnohem raději létám a v létě bych opět chtěla někam letět, protože poslední dobou jezdíme autobusem nebo autem.

4 Džejní Džejní | Web | 30. ledna 2017 v 15:45 | Reagovat

krasne fotky, ja som Amsterdam navstivila pocas minulorocnych velkonocnych prazdnin a velmi sa mi tam pacilo. v dome Anny Frankovej som sice nebola, ale Van Goghovo muzeum som navstivila a pacilo sa mi tam. urcite by som tam este niekedy chcela znova ist, pretoze mam pocit, ze za tych par dni, co som tam bola, som toho prilis vela nestihla vidiet.

5 Bree Bree | Web | 30. ledna 2017 v 17:27 | Reagovat

Do Amsterdamu bych se chtěla podívat, úplně mě ty fotky pohltily:3 Možná jednou♥

6 Niki Niki | Web | 21. února 2017 v 5:17 | Reagovat

Já moc ráda cestuju, ale Nizozemsko jsem bohužel ještě nenavštívila. Tak jsem moc ráda, že jsi takový náš průvodce Amsterdamem a dáváš tady i pěkné fotečky.
Díky :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.